یکشنبه، فروردین ۱۱، ۱۳۸۷

نوروز 87



قبل از همه سال جدید هجری شمسی را به همه دوستان تبریک عرض نموده و برای همه دوستان سالی پر از موفقیت آرزو می کنم .


دیروز هم تصمیم گرفتیم همراه دوستان به جشنواره منطقه ازاد برویم برای همین عصر جمعه با ماشینهایمان به طرف چابهار رفتیم همه ساحل بریس تا چابهار پر از مسافر نوروزی بود اگر چه اینجا نه امکاناتی هست نه تسهیلاتی برای مسافرین ولی از دور و نزدیک برای دیدن دریا به اینجا آمده اند روزها یشان رابیشتر در کنار ساحل می گذرانند و شبها به شهر می روند و در جشنواره منطقه ازاد شرکت می کنند .

ما اول به دریای بزرگ رفتیم ترافیکی که کمر بندی داشت برایم بی سابقه بود در چابهار این همه خودرو اصلاً ندیده بودم وقتی کنار دریا رسیدیم خیلی شلوغ بود این همه انسان در اینجا جمع شده بودند بعضی ها امده بودند دریا را ببینند و بعضی ها آمده بودند تا مردم را ببینند چهار پنج تا شتر هم آنجا بودو بعضی هم شتر سواری می کردند . بعضی هم در کنار دریا آبتنی می کردند .

ما سپس به پلاژ طیس رفتیم اونجا هم شلوغ بود ولی کمتر . اونجا هم برنامه موزیک فارسی گذاشته بودند شتر هم اونجا هم بود ولی زیاد دلچسب نبود چند دقیقه ای کنار ساحل قدم زدیم سپس حرکت کردیم .

ساعتهای نه به منطقه آزاد آمدیم اصلاً جایی برای پارک کردن نبود هر طرف که می رفتیم پر بود یک جا ایستادیم نوبت گرفتیم تا یک ماشین بیرون رفت بعد ما دو تاماشین رادوبله پارک کردیم .

وارد شلوغترین بازار یعنی صدف شدیم . اینجا جای سوزن انداختن نبود در هیچ وقت سال اینجا شلوغ نمی شود گاهی که به بازار می امدیم حتی یک پرنده هم پر نمی زد ولی الان خیلی شلوغ بود یک دوری زدیم بعد به طرف جایگاه میلاد رفتیم اونجا صدای یک موزیک بلوچی شنیده می شد اونجا هم خیلی شلوغ بود هر کار کردیم که نزدیک سن برویم نمی شد زن ومرد ایستاده بودند تنها راهش هم این بود که از پرده بزرگی که زده بودند و به طور مستقیم برنامه را از روی ان هم پخش می کردند نگاه کنیم چند تا خواننده بلوچ هم آمده بودند مردم خیلی استقبال کرده بودند و دایم آنها را تشویق می کردند فارسها هم آنجا بودند و به موسیقی زیبای بلوچی گوش می کردند پیرداد خواننده مشهور بلوچ برنامه اجرا می کرد بعد هم نوبت برنامه تقلید صدا شد و سپس یک مسابقه برگزار کردند و بعد هم محمد علی کشاورز بازیگر بنام ایران روی صحنه آمد و همچنین در اخر مدر عامل منطقه آزاد امد نمی دانم بازیگران دیگری هم بودند یا نه ولی خواننده ای بنام فرزین هم برنامه اجرا کرد ساعتهای دوازده بود که ما مراسم را ترک کردیم مردم هنوز نشسته بودند .

برای نوروز برنامه های خوبی گذاشته بودند ولی هنوز جای فراوانی هست تا بهتر و زیبا تر از اینها برنامه بزارند و مسافر و توریست جذب کنند چون منطقه جاذبه های فراوانی دارد ولی برنامه ریزی و طرح می خواهد امیدواریم در سالهای آینده شاهد نباشیم مسافران در پیاده روها خوابیده باشند بلکه تسهیلات و امکانات برای انها فراهم شود .


1 Comments:

At ۲:۴۰ بعدازظهر, Blogger Burhanuddin Hamid said...

Hey people wanna Earn Money ONLINE??? u can make 1000$ dollar FOR FREE..NO skill Required..ITS free DONT NEED to pay anything...u have to Just View ads for 30 sec and then u wil get paid 0.02$ per ad..and for premium user will get 0.03 per ad... and Daily the ads will be about 7-8 so u can earn money 0.14 cents Per day IF U want more,.,then Invite ppl..Dont think that they r Cheater,,They are NOT..and Also The Minimum payout is 5$ ONLY..So, Fast Register On this Site ( http://euroclickers.info/register.php?r=burhanuddin )..ENJOY!! i GOT paid by them :)

ANOTHER SITE

Hey guys...Join in this..ONLY 10$ minimum payout..They Pays..This is not scam..U have to Just View ads For 30 Sec And Get paid..BETTER than BUX.to...ONLY 10$ payout..so Nice.and u will get ur payment Within 1 week..So Join NOW fast...( http://www.Xclix.net/register.php?r=burhanuddin )..BEST site EVER..:D

U Should Have a Alertpay account

https://www.alertpay.com/index.aspx

 

ارسال یک نظر

<< Home